Podle Tomáše Prouzy, prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a viceprezidenta Hospodářské komory ČR, získávají „Pečeť Superbrands“ jen značky s vynikající pověsti, s nimiž si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Tyto firmy nedokáže vykolejit finanční krize, pandemie ani vojenská agrese nedaleko českých hranic.
„Ocenění Czech Superbrands je pro nás velkou odměnou, neboť odráží, že i odborná veřejnost sleduje naši snahu o pokrok v oboru krmiv pro domácí mazlíčky. Není žádným tajemstvím, že hlavní složkou našich produktů jsou vysoce kvalitní ingredience, které prospívají zdraví a chutnosti výrobků a vycházejí z dlouholeté znalosti v oblasti výživy domácích mazlíčků. Myslíme ale také na druhé. Darovali jsme už více než 800 tun krmiva do českých útulků a skrze vzdělávací programy edukujeme děti, i dospělé potenciální nové majitele. Vždyť pořídit si domácího parťáka přináší i velkou odpovědnost. Dodáváme krmivo rovněž pro válkou postižené psy a kočky na Ukrajině. Aktivně se také věnujeme snižování dopadu chovu mazlíčků na planetu. V zájmu naplnění celkového konceptu udržitelnosti společnosti VAFO jsme zavedli obaly ze stoprocentně recyklovatelných materiálů nebo představili inovovanou řadu Brit Sustainable. Ta využívá unikátní kombinace hmyzího a živočišného proteinu. Zkrátka postupujeme stále kupředu,“ uvedl Juraj Juhász z marketingového oddělení společnosti VAFO PRAHA, jenž přebíral cenu na slavnostním večeru.
