1 Doprava a platba

1.1 Doprava

Doprava v ČR

Objednané zboží zasíláme po celé ČR prostřednictvím služby DPD Private. Obvyklá doba doručení je do druhého pracovního dne po celé republice, nejpozději však do 48 hodin od expedice ze skladu. Kurýr se pokusí doručit zásilku celkem 2x, po třetí pouze na základě dohody s adresátem nebo odesílatelem, nepodaří-li se zásilku ani tak doručit, bude zboží odesláno zpět. Zákazník je vždy o předběžné době doručení informován e-mailem či SMS zprávou podle toho, jaké kontaktní údaje poskytnul. Doba doručení se udává v rozmezí tříhodinového intervalu.

Po předání zásilkové službě získává zákazník možnost sledovat doručovací proces online prostřednictvím nástroje Sledování zásilky. Přístupové údaje dostane každý zákazník e-mailem či SMS zprávou. Zároveň získává možnost online změnit den doručení.

Pokud bylo zboží objednáno na dobírku, je možné jej kurýrovi uhradit hotově. Všechny zásilky prostřednictvím DPD jsou pojištěné.
Doprava zdarma platí pouze na území ČR při odběru 300 Kč.

1.2 Platby

Dobírkou

Zboží je placeno přepravci dle zvoleného způsobu dopravy až při dodání zásilky. Kurýrní služba DPD přijímá platby v hotovosti.

2.2 Stav vyřízení objednávky

Po úspěšném odeslání objednávky automaticky obdržíte e-mailem detail vaší objednávky. Poté získáváte průběžně informace o jejím vyřízení.

3 Reklamace a vrácení zboží

Reklamace je upravena v Obchodních podmínkách e-shopu. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!
Při uzavření kupní smlouvy na dálku jako např. nákup v internetovém obchodě, má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno v neporušeném obalu bez zjevných známek používání. U oblečení nesmí být odstraněny cedulky a visačky. I když prodáváme pouze zboží prvotřídní kvality, jako u každého obchodníka se může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se tak stane, postupujte podle následujících instrukcí:

  • 1) Nejprve nás telefonicky nebo e-mailem zkontaktujte na e-mailové adrese: objednavky@vafo.cz; nebo na tel.: 702 015 940
  • 2. Reklamované zboží spolu s prodejním dokladem nebo fakturou neprodleně odešlete k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
  • 3. Zboží nezasílejte na dobírku. Skryté vady zákazník reklamuje do sedmi (7) dnů ode dne dodání zboží. Náklady za dopravu nejsou součástí reklamace, a proto se nevrací.

S ohledem na charakter zboží (krmiva) je zákazník povinen dodržovat výrobcem uvedené skladovací podmínky a řídit se především doporučeným datem spotřeby, které je uvedeno na obalu. Pokud zákazník nedodrží skladovací podmínky, nelze brát na případnou reklamaci zřetel.

Na ostatní prodávané zboží se obvykle vztahuje záruční doba minimálně dva (2) roky. Pokud se na nějaké zboží vztahuje delší záruční doba, musí být uvedena v záručním listu, který je dodán spolu se zbožím. Reklamace se vyřizuje dle Obchodního zákoníku ve lhůtě třiceti (30) dnů. Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, kontaktujte nás a my se s vámi následně dohodneme na dalším postupu.

4 Další informace

  • a) Obchodní podmínky
    Celé znění Obchodních podmínek najdete zde (link).
  • b) Ochrana osobních údajů
    Ochrana osobních údajů je upravena v článku 9 Obchodních podmínek.

5 Jak nakupovat

5.1 Výběr zboží a vložení do košíku

Pro výběr požadovaného zboží zvolte danou kategorii na horní liště obrazovky v sekci Produkty. Dále je zboží tříděno dle bližších specifikací v levém sloupci obrazovky. Kliknutím na jednotlivé položky můžete vybrat jednu či více požadovaných specifikací. Poté se vám zobrazí pouze zboží, které odpovídá vašemu zadání. Zboží můžete dále dle potřeby filtrovat podle ceny, či názvu. Zvolte požadované množství zboží a pomocí tlačítka „do košíku“ vložte zboží do košíku. Pokud chcete v nákupu pokračovat, pokračujte opět přes sekci Produkty na horní liště obrazovky. Stav svého nákupního košíku můžete v průběhu nákupu sledovat v pravém horním rohu obrazovky.
Pokud máte již zboží vybrané a chcete dokončit nákup, ale nejste v nákupním košíku, klikněte na nákupní košík v pravém horním rohu obrazovky.
V košíku zkontrolujte, jestli máte opravdu vše a klikněte na tlačítko „Pokračovat“. Zkontrolujte, případně změňte Doručovací adresu a potvrďte kliknutím na tlačítko „Pokračovat v objednávce“.

5.2 Dodací údaje

Pro dokončení objednávky je třeba se přihlásit (pokud jste již u nás nakupovali) nebo se zaregistrovat.

Pokud jste již zaregistrovaní zkontrolujte, či změňte dle potřeby Doručočovací údaje a pokračujte kliknutím na tlačítko „Pokračovat v objednávce“.

5.2 Doprava a platba

Potvrďte způsob dopravy a platby kliknutím na tlačítko „Pokračovat k pokladně“.

5.4 Odeslání objednávky

Klikněte na „Odeslat objednávku“ a dokončete tím svůj nákup. Na e-mail vám pak přijde vyrozumění a souhrn objednávky.